Absolook je v Roztokách v kontaktu s ostatními nájemci VTP

Vědeckotechnický park Roztoky získal vloni nového nájemce – marketingovou agenturu Absolook. Ta pracuje pro celou řadu respektovaných klientů, jako jsou například Nadační fond Dany a Emila Zátopkových, Českou Compliance Asociaci nebo společnost Attera Group. Momentálně agentura v roztockém areálu využívá téměř 200 m2. Josefa Vence, Business Development Managera agentury jsme se zeptali, jak jsou zatím s prostory spokojeni.

Co bylo důvodem, proč jste se rozhodli právě pro Vědeckotechnický park Roztoky?
Při hledání nových prostor jsme měli dva hlavní požadavky: za prvé, aby prostory byly reprezentativní s dostatečnými možnosti pro další rozšíření, za druhé, aby byly v souladu s duchem naší agentury – inovativní, s kosmopolitní atmosférou, moderní při využití nejnovějších stavebních technologií.

Co vše vám zázemí parku poskytuje?
Samozřejmě kanceláře s velkou jednací místností a dostatečně velkými prostory pro občerstvení, skladování materiálu a parkování. Vítanou přidanou hodnotou je stravování ve výborné jídelně společnosti Eaton v protější budově.

Využíváte nějak synergie se stávajícími nájemci?
Jsme s nimi v kontaktu a v současné chvíli pro ně zpracováváme nabídky na marketingové projekty pro rok 2017.

Jaká je aktuální strategie Absolook v ČR?
Absolook je komunikační agentura s týmem specialistů, kteří se v oblasti marketingu a komunikace pohybují 15 a více let. Profilujeme se jako kreativní inovativní agentura, která ale nikdy neopomíjí data. Při práci na zakázkách vycházíme z dat a výsledky kampaní vždy monitorujeme a vyhodnocujeme. Už při plánování si s klientem stanovíme cíle, které budeme měřit, a podle nich kampaň vytváříme.